Trailer trash - Pom Wonderful Presents The Greatest Movie Ever Sold
Morgan Spurlock on ehkä tavalliselle elokuvakatsojalle se toinen tunnettu dokummenttielokuvien tekijä (tunnetuin tietysti Michael Moore). Tunnetuimmassa dokumentissaan Supersize Me hän ryhtyi kuukauden pituiselle Mäkkäridietille tutkien sen vaikutusta elimistöönsä. Jatkoa seurasi What Would Jesus Buy ja Where in the World is Osama Bin Laden? -dokumenteilla. Nyt Spurlockin uusin on dokumentti mainostamisesta, brändäyksestä ja tuotesijoittelusta elokuvissa, jonka hän on tuottanut ainoastaan mainoksista, brändäämisestä ja tuotesijoittelusta saaduilla rahoilla. Ei ehkä maailman syvällisin aihe dokumentille, mutta ainakin hauska.
Odotusarvo:
Yhdysvaltojen ensi-ilta: ei tiedossa
Suomen ensi-ilta: ei tiedossa (jos tuleekaan elokuvalevitykseen)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti