7.1.2011

HIGH-larious! - Twilight guy

Näin alla olevan videon Eevan Life is like chocolat -blogissa ja oli pakko linkittää se myös omalle sivulle. Brittiläinen Alex Day on päättänyt lukea Twilight - Houkutus -kirjan lävitse ja kommentoida jokaisen kappaleen jälkeen lukemaansa videopostauksessa. Olen itsekin lukenut Stephenie Meyerin kirjoittaman kirjasarjan ja pidin siitä (pienellä varauksella viimeinen kirja Breaking Dawn). Olen silti  samaa mieltä Alexin kanssa aika monesta hänen kommentoimastaan asiasta. Die Hard Twilight fanit, katsokaa varauksella. Linkki Youtubeen.

5 kommenttia:

Eeva kirjoitti...

Hihii. :D Repeän "bronze hair" kohdalle joka kerta...

June kirjoitti...

Hahaha, tää oli loistava :D Pakko kattoa lisää..

Marja kirjoitti...

Eeva, musta on hulvatonta, kun Alex korjailee koko ajan Meyerin kirjoitusvirheitä ja kommentoi muitakin kielikukkasia :).

bubble, mä olen nyt katsonut kaikki julkaistut videot. Toivottavasti lisää olisi tulossa.

Anonyymi kirjoitti...

tää oli hyvä. Mutta milloin asioiden mollaamisesta ja haukkumisesta on tullut näin suosittua? Okei, ehkä Twilight-fanitus menee vähän yli mutta niin on mennyt kautta aikain kaikki fani-jutut, ei 80-luvulla vielä haukuttu suureen ääneen kaikkea ylisuosittua, nyt nämä "älyköt" pitävät itseään parempina ja mollaavat pääasiassa tyttöjen pitämistä asioista, teen kohta vastaiksun ja rupean mollaamaan heviä. Tällaista vaan mulla tänään ;O)

Marja kirjoitti...

Mä olen lukenut kirjat ja jäin niihin totaalisesti koukkuun aikoinaan. Luin kirjat suomeksi, mutta kuulin jälkeenpäin, että alkuperäinen teksti vilisi kirjoitusvirheitä. Ihmettelen millainen kustantaja päästää sellaista tekstiä painoon?? Vaikka hieman kismittikin, oli pakko myöntää, että suurin osa Alexin esille tuomista seikoista oli aivan totta.

Mulla on pitkä lista "miesten jutuista", joista voisi tehdä oman mollaus-vlogin, hevimusiikki etunenässä myös 8).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews